Milyen funkciókat kapsz a WebgalambX hírlevélküldő szolgáltatással?

Ez hosszú lesz, készülj fel. :)

Igyekeztünk az összes fontosabb funkciót összeszedni Neked, de mivel hihetetlen sokoldalú a háttérszoftver, amivel dolgozhatsz, ennél még jóval bővebb a lista. Olvasd át, és biztosan megtalálod amire szükséged van. Vagy még egyszerűbb, ha most regisztrálsz, és élőben nézed meg, mire képes.

  1. Az akció linkekről...
    Az akció linkek dolga, hogy akciózzanak. :) Segítségükkel megteheted, hogy amikor a kiküldött leveledben valaki rákattint a linkre, akkor valamilyen esemény történjen. Például, hogy azonnal átkerüljön az olvasód egy (vagy több) másik csoportba. Vagy arra is jó, hogy kattintáskor automatikusan megváltozzon valami a feliratkozási adatokban, vagyis ha szeretnéd, a rendszer úgy akciózik, hogy átír neked adatokat.

    Aztán, a linkekhez webcímet is megadhatsz, ami kattintáskor megnyílik. Sőt, akár a Webgalambban is készíthetsz egy ilyen weboldalt, így még webes sem kell hozzá. Ráadásul, itt a nevén szólíthatod az olvasókat, így sokkal személyesebbre szabhatod az oldalad. De nagy hasznát veheted annak is, ha beállítod, hogy ha valaki a linkre kattint, akkor a szoftver azonnal, késleltetve vagy akár időzítve küldjön el egy levelet.
  2. Az automata, időzített kampányokról...
    Beállíthatod a akció linkek érvényességi idejét és azt is, hogy hány kattintásig éljenek. Ennek nagy hasznát fogod venni a határidős kampányoknál vagy a limitált akcióknál.
  3. Az automata levélküldésekről...
    Beállíthatsz automata küldésre leveleket a fel- vagy leiratkozás után. Megadhatod, hogy leiratkozáskor kérjen-e megerősítést a szoftver, törölje az olvasót vagy csak inaktívvá tegye. Azt is beállíthatod, hogy egy e-mail címmel többször is feliratkozhassanak-e vagy hogy feliratkozás után legyen-e szükség adminisztrátori engedélyezésre, illetve hogy kétszer szerepeljen az e-mail cím a feliratkozó űrlapban az esetleges elírásokat megelőzve.
  4. Az adminisztrátori értesítőkről...
    Megadhatsz egy olyan admin címet, ahová kérhetsz automata értesítést a fel- és leiratkozásokról, az olvasói adatmódosításokról vagy akár a statisztikai adatokról.
  5. A csoportok funkcióiról...
    Bármennyi csoportot létrehozhatsz a weboldalaidhoz, kampányaidhoz saját címlistával, külön hírlevélküldő beállításokkal. Innen vagy ide mindössze egy kattintással átmásolhatsz olvasókat, leveleket, ráadásul mindegyik csoportnak könnyen áttekinthető, részletes statisztikája van.
  6. Az oldalak személyre szabásáról...
    Azokat az oldalakat, amik az olvasóidnak megnyílnak fel- és leiratkozáskor, létrehozhatod a hírlevélküldődben is. Itt elhelyezhetsz személyes adatokat, például beszúrhatod a feliratkozód nevét, vagy az adatait is visszaigazolhatod, amiket feliratkozáskor megadott. Ez sokkal szebben néz ki, mint ha csak simán megköszönnéd a feliratkozást.
  7. A csoportok szűréséről...
    Beállíthatod a csoportoknál, hogy feliratkozáskor az olvasóid automatán bekerüljenek egy másik csoportba, esetleg törlődjenek valamelyik másikból.
  8. A fájlok feltöltéséről...
    Küldhetsz fájlokat is a leveleidben. Képet, zenét, dokumentumot vagy egyebet. Amikor szerkeszted a levelet, beillesztheted a fájlok linkjét, és az olvasóid ezeket le tudják tölteni. Sorba is rendezheted a fájlokat név, méret, feltöltési idő vagy letöltési szám szerint. Sőt, az akció linkekkel beállíthatod, hogy egy bizonyos időszakban lehessen csak letölteni az adott fájlt.
  9. Az aktivitás méréséről...
    Ha szeretnél, készíthetsz egy olyan listát, ahol csak azok az olvasók szerepelnek, aki letöltöttek egy fájlt vagy letöltötték azokat a fájlokat, amik több levélben is szerepelnek egyszerre.
  10. A feketelistáról...
    Feketelistára tehetsz olyan szavakat, amiket, ha valaki megad a feliratkozásnál bármelyik mezőben, akkor a sikertelen lesz a feliratkozás. De hogy ne hagyj infó nélkül senkit, megadhatsz egy webcímet is itt, ami akkor nyílik meg, ha valaki egy ilyen fekete listás szóval próbál feliratkozni. Ja, és szótöredéket is tudsz tiltani. Vagyis ha a tiltott szót más szóval próbálják egybeírni, úgysem fogja engedni a rendszer. A szavak mellett láthatod, hogy azzal a szóval hányszor volt próbálkozás összesen és napi átlagra bontva is.
  11. A feliratkozási mezőkről...
    Nagyon jól szerkesztheted az űrlapokat. Korlátlan számban létrehozhatsz mezőket, amiket sorba tudsz rendezni és be tudsz jelölni kötelezően kitöltendővé. Beállíthatod az elírások megelőzésére, hogy az e-mail címet kétszer kérje az űrlap. És rejtett mezőket is létrehozhatsz, amiket csak te láthatsz és olyan infóval szolgálnak neked, hogy pl. melyik terméknél vagy szolgáltatásnál, azaz pontosan melyik oldalon iratkozott fel az olvasód. Mivel a szoftver generál neked HTML kódot az űrlapból, már csak be kell azt illesztened a weboldalad azon részébe, ahová szeretnéd a feliratkozást tenni.
  12. A mező típusokról...
    Tudtad, hogy az űrlapokban nálunk nem csak egyszerű, szöveges (azaz imput) mezőt alkalmazhatsz, hanem jelölő négyzetet, legördülő menüt vagy akár rádió gombot is? Beállíthatod, hogy az általad előre megadott lehetőségek közül egyet vagy akár többet is lehessen választani. Ezzel akár csoportosíthatod is a feliratkozóidat. De könnyedén készíthetsz szövegdobozt is a hosszabb szövegeknek.
  13. Az export-importról...
    Egyetlen kattintással le tudod menteni a hírlevélküldő csoportjaidban lévő olvasók összes adatát a számítógépedre. A fájlok .xls, .xlsx vagy .csv kiterjesztésűek is lehetnek, így szerkeszthetőek például Excel vagy OpenOffice táblázatkezelőkkel.
  14. Az olvasók adatainak feltöltéséről...
    Tömegesen is fel tudsz tölteni a csoportokba olvasókat anélkül, hogy a régi olvasók törlődnének. Ráadásul azt is megadhatod, hogy a feltöltött fájlban szereplő időpont vagy a feltöltés időpontja legyen a feliratkozás időpontja.
  15. Az automatikus adatbővítésről...
    Amikor feltöltesz olvasókat, akiknél több adattípus vagy mező található, mint amit eredetileg létrehoztál a csoportban, akkor a hírlevélküldő automatán létrehozza Neked ezeket a mezőket.
  16. Az azonnali küldésről...
    Egyetlen kattintással egyszerre minden aktív olvasódnak küldhetsz ki levelet. Mivel a levélküldés a háttérben zajlik, nem kell megvárnod, amíg a leveleid kimennek, közben folytathatod a munkádat. Ha mégis szeretnéd figyelemmel kísérni, hogy állnak a leveleid, akkor a Levélküldési napló menüpontban láthatod. Ha bármi okból kifolyólag megszakadna a küldés (pl. elmegy a neted), akkor ugyanarról a pontról tudod folytatni, ahol a megszakadás történt, tehát nem kell mazsolázgatnod, hogy kinek ment ki vagy kinek nem.
  17. A követő levelek küldéséről...
    Ennél a funkciónál megadhatsz egy számot, hogy hány nappal a feliratkozás után menjen ki az olvasódnak az adott levél. Így előre elkészíthetsz egy levélsorozatot, azaz beállíthatod, hogy a feliratkozástól számítva mondjuk menjen ki egy levél a 3., a 6., majd a 9 napon... és így tovább. Ezzel a módszerrel teljesen mindegy, hogy mikor iratkozik fel valaki, mert biztosan azt a levelet kapja meg, amit kell.
  18. Az időzített levélküldésről...
    Akár konkrét dátumra is beidőzítheted a levélküldést. Sőt, több hónapra vagy évre is előre elkészítheted a leveleket, amik aztán pontosan akkor kerülnek kiküldésre az összes aktív olvasódnak, amikorra beütemezted.
  19. Az olvasódtól kapott időpontban küldésről...
    Minden feliratkozódnak küldhetsz különböző időpontra időzített levelet. Például, ha szeretnéd őket a születésnapjukon megköszönteni, vagy valami szülinapi akcióval kedveskedni nekik, akkor válaszd ki, hogy a szoftver a szülinap mezőt figyelje, így mindenki azon a napon kapja meg a levelet, amit ott megadott. De teheted akár kicsivel előbbre vagy későbbre is a kiküldést, ha úgy szeretnéd ütemezni az akciódat vagy jókívánságodat.
  20. Az ismételt levélküldésről...
    Beállíthatsz rendszeresen ismétlődő levélküldést is. Vagy úgy, hogy pl. a hónap vagy a hét egy adott napján menjenek ki az e-mailek, vagy egy általad beállított napot követően.
  21. A feliratkozási időpont alapján történő szűrésről...
    Lehetőséged van beállítani, hogy egy levelet csak egy konkrét időszakon belül feliratkozók kapjanak meg.
  22. A levelek funkcióiról...
    Minden egyes levélhez külön, jól átlátható statisztikát kapsz. Ezen felül le tudod menteni a leveleket egy kattintással a gépedre, és onnan fel tudod tölteni más csoportokba, vagy egyből át is másolhatod bármelyik másik csoportba. A leveleket elérheted egy linken keresztül is, ezért használhatod akár weboldalként is. Ha pedig sorba szeretnéd rendezni a leveleidet, azt megteheted név vagy elkészülési dátum szerint is.
  23. A levélszerkesztésről...
    A WebgalambX-ben olyan egyszerű felületen szerkesztheted a leveleket, mint pl. ami a Word-ben van. Minden megszokott funkciót megtalálsz benne, ami a legtöbb ismert szövegszerkesztőnél előfordul, legyen az a szöveg formázása (méret, vastagság, stb.), felsorolás beszúrása, táblázatkészítés, képek és linkek beszúrása stb. HTML nyelvre is átállíthatod a szerkesztőfelületet és ide akár más HTML szerkesztőkben készült leveleidet is beillesztheted, vagy eleve itt írhatod meg.
  24. A személyes adatokról...
    Bármilyen adat beilleszthető a levélbe vagy a levél tárgysorába egy kattintással, amit a feliratkozód megadott. Így készíthetsz névre szóló leveleket vagy elküldheted visszaigazolásként a feliratkozási adatokat. Ugyanígy lehetőséged van egy kattintással leiratkozó vagy adatmódosító linket is beszúrni. Utóbbival az olvasód maga módosíthatja az adatait, így máris kevesebb munkád lesz, ha változás van. De beszúrhatsz archívum linket is, amire kattintva az addig megkapott leveleket az interneten újra el tudja olvasni a feliratkozód. Sőt, használhatsz dinamikus dátumot, RSS linket a blogodhoz, és egy kattintással feltöltött fájlokat is elhelyezhetsz a levélben.
  25. A csatolt képekről...
    Lehetőséged van beállítani, hogy a képeket a hírlevélküldő úgy csatolja a leveledhez, hogy a tartalmába kódolja bele. Csak kövesd a súgó lépéseit. Ez azért jó, mert ha így teszel, akkor tuti, hogy az összes különböző levelezőrendszer meg fogja jeleníteni a képeidet. Akkor is, ha az olvasód ezt külön nem engedélyezte.

  26. Kávészünet
    Ha eddig ezt mind elolvastad, akkor szuper vagy, mert téged tényleg érdekel a marketing. Megérdemelsz egy jó kávét vagy teát folytatás előtt. Vagy pihenésképp, ha még nem tetted regisztrálj ingyen itt, és ismerd meg a funkciókat élesben.


  27. A biztonsági mentésről...
    Ne aggódj, ha áramszünet van vagy elmegy a neted, esetleg véletlenül elkattintasz, miközben a leveledet írod. A munkád megmarad, hiszen a WebgalambX folyamatosan biztonsági mentéseket végez, miközben dolgozol.
  28. A levélsablon varázslóról...
    Ez az a felület, ahol irtó egyszerűen, programozói gyakorlat nélkül készíthetsz profi levélsablonokat. Olyanokat, amik nem csak számítógépen, de tableten, mobilon és egyéb eszközökön is szuperül megjelennek, látványosak és élvezhetőek. Ráadásul az itt megalkotott levélsablonokat könnyedén beillesztheted bármelyik csoportodba, hogy használatra készen várjanak, amikor levelet szeretnél írni.
  29. Az olvasók listájáról...
    Olvasóidat a hírlevélküldő táblázatban mutatja meg Neked. Ebben a listában beállíthatod, hogy milyen mezőket láss és hogy időrend vagy abc-sorrend szerint jelenjen meg.
  30. Az olvasólista funkciókról...
    Olvasóidnál külön statisztikát is megjeleníthetsz. Módosíthatod az adataikat, átmásolhatod őket más csoportokban egyetlen kattintással, de akár egyesével vagy csoportosan is törölheted, inaktiválhatod vagy aktiválhatod őket. Ha valaki inaktív lesz, az annyit tesz, hogy nem kapja meg a leveleket, de az adatai nem törlődnek. Az inaktív állapotot egy külön ikonnal mutatja Neked a szoftver. Ide kerülnek azok is, akiktől sorozatban visszapattantak a levelek vagy akik még nem erősítették meg a feliratkozásukat (double opt-in). Egyszóval, nyomon követheted őket és mindent megtudhatsz róluk, amit kell.
  31. A statisztika összefoglalóról...
    A hírlevélküldődben mindent látni fogsz, amire szükséged lehet. Például, hogy hány olvasód, csoportod van és nekik mennyi, illetve milyen leveleket küldtél ki. Aztán, hogy átlagosan hány feliratkozás van vagy hogy milyen méretű az adatbázisod. Láthatod azt is, hogy melyik olvasód, mikor és mit olvasott vagy nem olvasott el a levelekből, hogy melyik e-mailed a leghatékonyabb, esetleg melyik miatt iratkoztak le a legtöbben. A csoportjaidat is össze tudod itt hasonlítani. Hol, mennyien iratkoztak fel és le, hányan olvasták a leveleidet, hol, mennyi levél ment ki, stb. Ezeket az adatokat nem csak táblázatban, de letisztult, könnyen áttekinthető grafikonokon is megnézheted akármilyen időszakra lebontva. Sőt, a statisztikákat le is tudod menteni PDF formátumban, de akár azt is beállíthatod, hogy időnként elküldje Neked a szoftver automatikusan egy adott e-mail címre.
  32. A csoport statisztikáról...
    Lehetőséged van látni, hogy mennyi aktív, inaktív, esetleg visszapattanásra visszavezethető inaktív olvasó van egy-egy csoportban. Azt is láthatod, hogy hány levelet és milyen típusú leveleket küldött ki eddig a szoftver és hogy abból mennyi került megnyitásra. Ugyanígy nyomon követheted az akció linkek, a versenyeztetések, a fájlfeltöltések vagy a feketelistás szavakkal megadott feliratkozások számát, így nem nagyon lesz olyan, amiről nem lesz tudomásod. A statisztikákat megnézheted táblázatban vagy grafikonon is.
  33. A levelek statisztikájáról...
    Könnyen megállapíthatod a leveleid sikerességét, ha megnézed a levelek statisztikáját. Egy komplett összehasonlító táblázatban követheted mindezt. De egyenként, minden levél is rendelkezik külön statisztikával, grafikonnal, ami megmutatja, hogy egy e-mail hány alkalommal és milyen módon lett kiküldve. Azt is láthatod, hogy melyik levél után hány leiratkozás volt. Sőt, azon olvasók listája is exportálható, szerkeszthető, akiknek már kiment a levél. Vagy szűkítheted a listát azokra, akik el is olvasták, esetleg akik időzített, követő vagy azonnal kiküldött levélként kapták a fiókjukban. Mindezt lementheted .xls vagy .csv fájlba is.
  34. A feketelista statisztikájáról...
    Segítségével megtudhatod, hogy a feketelistás szavakkal hányan és mikor próbáltak feliratkozni. Mivel napi átlagot is láthatsz, tudni fogod, hogy mely szavak voltak a leggyakoribbak.
  35. Az olvasók statisztikájáról...
    Nyomon követheted olvasóid aktivitását mindenkinél külön-külön. Láthatod, hogy melyik e-mailt kapták meg, melyiket nyitották meg, melyik fájlokat töltötték le, mennyi akció linkre kattintottak. A levelek, akció linkek és fájlok adatait is megnézheted, vagy az olvasó archívumát, vagyis abban a formában láthatod a leveleit, ahogyan ő megkapta.
  36. Az akció linkek statisztikájáról...
    Ebből a statisztikából megtudhatod, hogy egy adott akció linket eddig hányszor és hány levélben használtál kiküldésre, illetve ebből mennyi rákattintás volt, azaz mérheted vele a hatékonyságot. Grafikonon is megnézheted az adatokat, plusz lementheted azokat az olvasói adatokat .xls vagy .csv formátumban, akiknél volt kattintás a megadott linkre.
  37. A versenyeztetés statisztikájáról...
    Itt megnézheted akár grafikonon is, hogy hány olvasódnak küldted ki a versenyeztetett leveleket és az általad megadott szempontok szerint ezekből melyik lett a sikeresebb.
  38. Az azonnali segítségről...
    Bármelyik funkcióval dolgozol is éppen, mindegyikhez külön súgót érhetsz el. Csak kattints a súgó gombra és azt a leírást olvashatod, amelyik funkciónál vagy. Azért, hogy mindig hatékonyabban segíthessünk neked, folyamatosan frissítjük, bővítjük a súgót a visszajelzések alapján.
  39. A szűrésről...
    Leveleid vagy csoportjaid rendezéséhez létrehozhatsz mindenféle szűrőt a szoftverben. Használhatod a szűrőket akkor is, amikor exportálni szeretnél bizonyos szempontok alapján válogatott olvasói adatokat. Minden szűrőhöz akár több feltételt is megadhatsz. Például ha szeretnéd, beállíthatod, hogy csak azok az olvasóid kapják meg a leveleket, akik egy másik csoport tagjai is. Vagy elérheted, hogy csak azok kapják, akik 2 éve iratkoztak fel. Ezekkel a szűrésekkel hihetetlen sokoldalúan marketingezhetsz, hiszen rengeteg összetett művelet elvégzésével bízhatod meg a WebgalambX-et, miközben mindössze pár kattintással tudod automatizálni a rendszeredet.
  40. Az automatikus űrlapokról...
    Ahány csoportod vagy kampányod van, a szoftver automatikusan annyi külön űrlapot generál neked. Mivel az így létrehozott űrlapok kompatibilisek minden weboldal motorral (Wordpress, Drupal, Joomla, stb.), könnyedén elhelyezheted azokat a weboldaladon, hogy mielőbb elkezdhesd az olvasók gyűjtését. Sőt, van egy ingyenes Facebook alkalmazásunk is, amivel egyszerűen létre tudsz hozni feliratkozó oldalt a céged Facebook oldalán is.
  41. A feliratkozó oldal készítőről...
    Nem csak űrlapot, de feliratkozó oldalt is automatikusan hoz létre neked a hírlevélküldőd. Webmester sem kell hozzá, hogy saját magad indíthass el egy kampányt, hiszen kedved szerint szabhatod egyedire ezt az oldalt, aminek a webcímét a reklámjaidban rögtön használhatod. Sőt, QR kódot is generál a szoftver, amit szintén elhelyezhetsz anyagaidon.
  42. Az űrlap varázslóról...
    Végtelenül egyszerűen, pár lépéssel készíthetsz teljesen egyedi űrlapokat mindenféle programozói tudás nélkül. Ez lehet többoldalas is, tehát még kérdőívkészítésre is remek. Ha pedig kész van egy űrlapod, azt úgy is beteheted a weboldaladba, hogy megmarad az összeköttetés a WebgalamX-szel, vagyis amit a szoftverben módosítasz rajta, a honlapodon is azonnal módosul és élesben megnézheted.
  43. A versenyeztetésről...
    Mérni, mérni, mérni. Ez nagyon fontos a marketingben. A versenyeztetés funkcióval még a levélküldés előtt mérhetsz. Vagyis ha elkészítesz egy levelet két változatban (akár minimális változás is elég lehet), akkor miután beállítod, hogy a csoportod mekkora részén kívánod tesztelésre küldeni a leveleket, és oda kiküldöd, akkor a rendszer megmutatja neked, hogy melyik lett a sikeresebb levél. Így nem kell az egész listádat „felhasználnod”, azaz rajtuk tesztelned, hanem a teljes listára már a hatékonyabb levél fog kimenni. A sikeresség mércéjét Te adhatod meg, tehát beállíthatod például kritériumként, hogy amelyik levélben többen kattintanak az akció linkre, az nyerjen. Vagy akár az, amelyiket többen nyitják meg.
  44. Az SMS küldésről...
    A WebgalambX SMS küldő moduljával időzítve küldhetsz tömegesen SMS-eket, amiket persze személyre is szabhatsz. Miért érdemes használnod? Mert az SMS megnyitási aránya 100% és azonnal elolvassák, valamint segítségével rövidebb idő alatt reagálnak, vásárolnak. Használhatod határidős kampányoknál, értesítők, emlékeztetők, figyelmeztetések küldésekor, weboldal, sales oldal reklámozására, az e-mail marketinged megerősítéseként. Emellett automatizálhatod is az SMS-eket. Ezt a módszert ráadásul valószínűleg kevés konkurensed használja, pedig nem csak sokat tud, de az átlag SMS küldéshez képest alacsony is az ára.

    Hogyan számolj a költségekkel? A díjakat egy SMS szolgáltató számlázza. A WebgalamX szoftver SMS moduljába a BIP rendszerét építettük bele. Ez azt jelenti, hogy tőlük tudsz vásárolni kreditet, aminek fejében küldhetsz SMS-eket. Jelenleg a BIP rendszerében egy SMS 15 Ft-ba kerül, ami nagyobb mennyiségnél még kedvezőbb. Mivel az SMS modul bele van építve a WebgalambX-be, a modulért külön nem kell fizetned, csak a kiküldött SMS-ek után... és azok után is csak annyit, amennyit szeretnél rájuk elkölteni.
  45. A névnap modulról...
    Ha megemlékezel olvasóid névnapjáról, az nagyon jó fényt vet a vállalkozásodra. A szoftverbe ezért tettünk egy névnap modult is, ami automatikusan dolgozik neked sok éven át, ha szeretnéd. Ezek a köszöntő levelek ugyanis akkor is mennek olvasóidnak, amikor épp nem fut kampányod, ezért folyamatosan reklámozza cégedet. Ha ügyes vagy, olyan akciót vagy ajándékot adhatsz nekik ekkor, ami plusz bevételt hoz neked. Sőt, külön köszöntőt küldhetsz a férfiaknak és külön a hölgyeknek.
  46. Az ismétlődő levelekről...
    Lehetőséged van a hírlevélküldő szoftverben ismétlődő leveleket is beállítani. Ez akkor jön jól, ha pl. valamilyen rendszeresen ismétlődő eseményre szeretnél levelet küldeni anélkül, hogy manuálisan kellene ezzel foglalkoznod újra és újra. Ez lehet évforduló, hónapforduló, szülinapi köszöntőlevél, stb.
  47. Az RSS levelekről...
    Ezzel a funkcióval megoldhatod, hogy a hírlevélküldő behúzza Neked az RSS tartalmat a levélbe, így nem kell külön megírnod a blogértesítőt, a terméklistát, stb.
  48. A szülinapi köszöntőkről...
    Igazán kedves dolog, ha nem feledkezel meg a vevőid, olvasóid szülinapjáról. És Neked is hasznos, ha mellé olyan ajándékot adsz, ami plusz bevételt hozhat a cégedbe. Pl. szülinapi kedvezményt vagy a következő vásárláskor küldött ajándékot. A szülinapi leveleket az ismétlődő levélküldéseknél állíthatod be, hogy a szoftver azután automatán dolgozzon Neked.
  49. A sales oldalak létrehozásáról...
    Tudtad, hogy a WGX hírlevélküldőben megcsinálhatod a sales oldaladat is? Vagyis nem kell hozzá webes szakember vagy másvalaki segítsége, hiszen nem csak a szöveget alakíthatod kedvedre, de a dizájnt is. Mindezt a „Feliratkozó űrlap és oldal” nevű funkciónál valósíthatod meg. Sales oldaladhoz ráadásul webcímet és QR kódot is automatikusan kapsz, hogy azokat felhasználhasd reklámanyagaidban.
  50. Az időzíthető versenyeztetésről...
    Megadhatod a versenyeztetés kezdő és befejező időpontját és azt is, hogy ha már megvan, hogy melyik levél nyert a versenyben, akkor azt automatikusan kiküldje vagy sem a szoftver a többi olvasódnak. Ezzel is időt spórolhatsz.
  51. A visszapattanók kezeléséről...
    Mivel a hírlevélküldő automatikusan képes a visszapattanó leveleket kezelni, semmi dolgod nem lesz akkor sem, ha többször visszajönnek a levelek egy olvasódtól. Ekkor magától inaktiválásra kerül, vagyis nem kapja meg a leveleket egészen addig, amíg Te vissza nem állítod aktívvá. Az inaktív olvasókat kék ikonnal jelölve láthatod a listában, így egyszerűen kezelheted (aktiválhatod, esetleg törölheted) őket.

Gratulálunk, a lista végére értél. :) Most már minden főbb funkcióról olvastál, itt az ideje, hogy ide kattints és ingyen kipróbáld élesben is a rendszerünk.